Xu Yunen arrakasta aurreikusi gabeko istripua izan zen. Lehenengoa eguraldiaren faktorea da Xu Yun ibili eta gero, Txinak eteteko botoia sakatu zuen bideo laburren erabiltzaileak aldatzeko. Kanpora atera ezin dudanez, nahiago dut aire zabaleko eta bidaietako edukiak irakurtzea Horregatik, aurten, “ibilaldia”, “txirrindularitza” eta “kanpoko abentura” sortzen duten blogari ugari hasi dira arreta deitzen. Bigarrena, erronka handiei aurre egiteko duen gaitasuna da. Lehen egunean kilometro bat bakarrik ibili ondoren, uste dut 9a duen jendeak amore ematea eta etxera joango direla. Hasierako egunetan, hotzak dardarka egiten nuen mendi antzuetan.
Izan ere, ez zegoen Xu Yun-ek ibilaldi zaila Berun berezia ibiltzeko arrazoirik: "Ez dut uste esanahi berezirik". Dirurik ez zuelako, Xu Yun zubi baten azpian bizi zen eta gau batean lo egin zuen abandonatutako negutegi batean. Sichuan-Tibet lerro izoztu eta bizigabean, haize hotza ziztadak bideoa ikusten zutenak dar-dar egin zituen. Xu Yun-ek ere hamaika aldiz amore ematea pentsatu zuen, baina amore eman nahi zuen bakoitzean, aurrera ibiltzen jarraitzea aukeratzen zuen. Izpiritu burugogor hori da bere zaleek, pantaila baten bidez bakarrik animatu dezaketena, irrika edo falta zaiena. Azken gauza kalitate pertsonala da Xu Yun-en bideoaren barra-barran esaldi hau: UPren azken borroka kalitate pertsonala da. Kanpamentua jartzen zuen bakoitzean, Xu Yun-ek ingurua garbitzen zuen eta iristen zenean baino garbiago uzten zuen tenplu huts eta zikin batean igarotzen zuen gaua, lekua garbitu eta ate aurrean loreontzietako landareak ureztatu gabe.

Nekatuta dagoenean ere, prest dago bidaiariak bidea aurkitzera eramateko. Zintzotasunez lagunduko diegu laguntza behar duten adinekoei. Bidean, bere jokabidearen xehetasunek itxuraz maltzurra baina oso duin eta hezitako gazte txinatarra azaltzen dute. Kanpoko UP jabe asko daude, zergatik Xu Yun bakarrik bihurtu da B geltokian erreproduzitzaile nagusia? Hori dela eta, Xu Yunen xarma pertsonala pertsona batek ikusten duenean, automatikoki jende gehiagorengana zabalduko da, eta, ondoren, denak elkartuko dira bidaia-gastuak bere telefono mugikorretan eta ordenagailuetan emateko. Aurtengo egunean, Xu Yun-ek bere izen handiko lehen lankidetza jaso zuen Inst Shadow Stone-k Xu Yun-en publizitate-bideo labur bat filmatu eta kirol kamera batekin babestu zuen. Xu Yun-en trafikoaren potentziala ikusi ondoren, hainbat marka hurbildu zitzaizkion lankidetza eskatzeko, baina "ez zela bazkari txarra besterik ez zen orain arte, oso neurritsua izan da plataformako trafikoa estaltzeko".